EDITORIAL
Keywords:
-Abstract
Todo crecimiento guarda para sí un proceso gradual que, en su camino, integra múltiples experiencias, se perfecciona y se acondiciona al medio de modo dinámico. Una parte importante de ese recetario en la formación pluridisciplinar, articulado indisolublemente con educadores, ocupa la fórmula de un eficaz aprendizaje universitario del cual, por supuesto, la Arquitectura participa. De aprender Arquitectura se trata, de crecer en una disciplina que enfrenta continuamente retos económicos, técnicos, ambientales, sociales y culturales, entre muchos otros, y que, en su devenir, delinea su formación profesional con el compromiso de alcanzar el bienestar del ser humano y su hábitat.
Downloads
References
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The content of the articles published in each issue of Arquitecturas del Sur is the sole responsibility of the authors and does not necessarily represent the opinion of University of the Bío-Bío.
The authors will maintain their copyright; however, they will guarantee the journal the right to first publication and dissemination of their work. The publication of the article in Arquitecturas del Sur will be subject to the Creative Commons International license (CC BY-SA) that allows others to adapt: remix, transform and build on the material for any purpose, even commercially; share: copy and redistribute the material in any medium or format, as long as the authorship and first publication in this journal are acknowledged by citing them correctly, and their new contributions are under a license with the same terms.